Doelgerigte leerprogram
Green School is ’n spesiale plek wat die afgelope dekade wêreldwyd bewys het dat ’n nuwe model van onderwys nie net moontlik is nie, maar ook noodsaaklik is. Dit het ons geleer dat ’n muurlose omgewing gedagtes oopmaak op ’n manier wat geen betonkas ooit sal nie; dat ware begrip slegs spruit uit praktiese ervaring in plaas van om te leer; dat ’n outentieke betrokkenheid by die plaaslike kultuur en die gemeenskap ongelooflik verrykend is; en het ons keer op keer gewys dat die mensdom se vordering begin uit die nuuskierigheid van ’n kind.
Ons het die beste leerplanne van regoor die wêreld gekombineer om iets spesiaals en spesifiek vir Green School te skep. Alhoewel daar wiskunde en wetenskap en geletterdheid is, word dit aangeleer deur tematiese praktiese projekte wat beide entrepreneurskap en volhoubaarheid in die kern het. Ons gebruik die Suid-Afrikaanse kurrikulum as vertrekpunt. Daar is ’n groter fokus op HOE ons onderrig, eerder as op WAT ons onderrig.
Green School se missie om “’n gemeenskap van leerlinge wat ons wêreld volhoubaar maak” te kweek, is die kern filosofie van hoekom en hoe die skool werk. Die “Green School manier” is om voor te berei vir die regte wêreld deur betrokke te wees in die nou, om nou impak te maak en om die vaardighede en ingesteldheid te oefen wat ons later gaan nodig hê, nou.
Die leerprogram between uit drie oorvleulende, geïntegreerde elemente. Die Green School leerprogram poog om ’n balans te vind tussen vaardighede, waardes en dissipline-gebaseerde leerdoelwitte wat leerlinge voorberei vir ’n immer-veranderende wêreld. Hierdie drie elemente verteenwoordig wat leerlinge leer op alle vlakke in die skool. Elkeen word geïntegreer in elke leerervaring met sorgvuldige oorweging van ontwikkelingsvlak en gereedheid.